Myymäläsiivous kaiken kokoisille myymälöille

Myymäläsiivouksen suunnittelu ja toteutus yrityksen tarpeet sekä turvallisuusmääräykset huomioon ottaen. Lue lisää ja pyydä tarjous!

Myymäläsiivous vaatii palveluliikkeeltä sekä ammattitaitoa että jatkuvaa hereillä oloa

Myymäläkiinteistöjen siivouspalveluiden eli myymäläsiivouksen suunnittelussa ja toteutuksessa on huomioitava kahden erilaisen sidosryhmän tarpeet: siivouspalvelun tilaajan, eli yritysasiakkaan ydintoimintojen, kuten logistiikan, myynnin ja asiakaspalvelun tukeminen sekä loppukuluttajan viihtyvyys, turvallisuus ja asioinnin mutkattomuus. Myymäläsiivouksessa erityistä huomiota on kiinnitettävä myymälän markkinoiman tuotteen ja palveluprosessin vaatimuksiin ja turvallisuusmääräysten, kuten elintarviketurvallisuuden noudattamiseen. Myymäläsiivous tulee ajoittaat em. sidosryhmien tilankäyttöä ja aikatauluja mahdollisimman hyvin tukevasti. Siivouspalvelun tuotanto myymäläkohteissa vaatii kuitenkin siivoojalta ja koko palvelua tuottavalta organisaatiolta ketteryyttä reagoida yllättäviin tilanteisiin, sään ilmiöihin, asiakasmäärien tai -käyttäytymisen äkillisiin muutoksiin, tarjouskampanjoihin, juhlasesonkeihin jne jne.

Myymäläsiivous vaikuttaa suoraan tilaajan loppuasiakkaan kokemukseen ja jopa tuotemielikuvaan. Ruokakaupassa oikeanlaiset ja riittävät puhdistusmenetelmät ovat kriittisessä roolissa jopa tuoteturvallisuuden näkökulmasta, mutta harva asiakas haluaa nähdä pölypalloja sovituskopissa tai tahroja myymälän peilissä sovittaessaan vaatteita ylleen. Oikeanlainen siivouspalvelu voi myös nostaa tuotteiden esillepanoa ja sitä kautta niiden koettua arvoa – kukapa ei kääntyisi katsomaan hyvin valaistua ja taitavasti sommiteltua näyteikkunaan peilikirkaan ikkunaruudun takana!

Myymäläsiivous vankalla kokemuksella.

Dastian asiakaskunnassa on sekä valtakunnallisia, monitoimipaikkaisia myymäläketjuja että paikallisia myymälöitä eri puolilla maata. Myymäläsiivouksessa lähtökohta on kuitenkin aina sama, asiakaskokemus ja palvelun tilaajan liiketoiminnallisten tarpeiden turvaaminen. Siksi myymäläkohteiden palveluiden tuotannossa onkin erityisen tärkeää tehdä säännöllisesti aistinvaraisia laadullisia mittauksia – omavalvontaa ja laadullisia auditointeja yhdessä asiakkaan kanssa. Typpillisesti erikoismäälän siisteyttä on syytä auditoida kuukausittain, valintamyymälöiden, erityisesti hypermarkettien sekä tavaratalojen osalta viikottain.

Valtakunnallinen siivouspalvelu rakennetaan yksittäisen myymälän näkökulmasta, mutta siten, että toiminta on konseptoitavissa ja skaalattavissa riittävän samankaltaisena koko asiakasyrityksen kiinteistökantaan. Toimipaikat voivat olla keskenään hyvinkin erilaisia, eri kokoisia, sijaita eri osassa kiinteistöä ja myös pintamateriaalit, tilat ja niiden käyttötarkoitukset voivat vaihdella. Dastialla palvelun tavoitteet pyritään kuitenkin määrittelemään mahdollisimman yleisellä tasolla ja toisaalta tarkasti yhdessä tilaajan kanssa, jotta asiakas voi huoletta jättää palvelun suunnittelun ja tuotannon Dastian ammattilaisten harteille.

Dastia-Siivous Oy:n myymäläasiakaskuntaan kuuluu eri kokoisia elintarvike-, päivittäistavara- ja erikoismyymälöitä sekä tavarataloja. Myymäläsiivouksessa luomme kohteittain palveluprosessit ja suunnittelemme ylläpito- ja perussiivouspalvelut kiinteistön ominaispiirteet ja asiakkaan liiketoiminta huomioonottaen. Siivouspalvelua auditoidaan säännöllisesti Dastian oman laatujärjestelmän mukaisesti ja laadun toteutuminen varmistetaan mm. omavalvonnan ja henkilöstön ammattitaidon jatkuvan kehittämisen avulla.

Myymäläsiivous on keskeinen osa Dastian ja koko All-Rounders -konsernin liiketoimintaa. Dastialla on laaja kokemus kaiken tyyppisten ja kokoisten myymälöiden siivouspalveluiden suunnittelusta, käynnistämisestä ja ylläpitämisestä. Dastialla palvelun laatu, laajuus ja intensiteetti eivät kuitenkaan ole sidoksissa toimipisteen tai asiakkuuden kokoon, vaan yhteistyön laatuun sekä yhdessä asetettuihin tavoitteisiin ja palvelusopimukseen. Ruokakaupan siivous vaatii tyypillisesti laajempaa osaamista kuin esim. vaatekaupan, sillä elintarvikkeiden käsittelytilojen ja palvelulinjaston siivous vaativat erilaineet, pesuaineet ja puhdistusmenetelmät myymälään ja sosiaalitiloihin nähden. Vaatekaupassa, autoliikkeessä tai kalustemyymälässä taas myös siivoojan on kiinnitettävä erityistähuomioita tuotteiden esillepanon korostamiseen ja optiseen puhtauteen.

Myymäläsiivousta kaikenlaisiin kauppoihin ja myymälöihin koko maassa!

Myymäläsiivouksen suunnittelu ja toteutus.

Valtakunnalisten, monitoimipaikkaisten organisaatioiden myymäläsiivous -palveluiden suunnittelu vaatii erilaisen lähestymistavan kuin yksittäisen paikallisen myymälän kohdalla, vaikka kyse olisi toiminnallisesti ja fyysisesti täysin identtisestä tilasta. Myymäläkohteissa kiinnitämme erityistä huomiota positiivisen asiakaskokemuksen vahvistamiseen, elintarviketurvallisuuteen sekä yhdessä asiakkaan kanssa määriteltyjen puhtaustasojen saavuttamiseen. Paras lopputulos myymäläsiivoukselle syntyy kiinteässä vuorovaikutuksessa Dastian ja asiakasyrityksen oman henkilökunnan välillä.

Myymäläsiivous tehdään pääsääntöisesti aamulla tai illalla myymälän aukioloaikojen ulkopuolella, mutta osa töistä, kuten keveämmät päivystyssiivoustyöt, järjestetään usein myös supermarketin, erikoisliikkeen tai tavaratalon aukiolon aikana. Palveluprosessin käynnistyttyä työnjohto sekä sisäinen laadunvalvonta vastaavat tuotannon jatkuvuudesta ja systemaattisesta kehityksestä.

Mikäli haluat keskustella tarkemmin myymäläsiivouksesta rohkeasti yhteyttä meihin alla olevan painikkeen kautta – autamme mielellämme!

Siivouspalvelu, toimitilapalvelu vai perussiivous osana isompaa kokonaisuutta?
Kiinteistöpalvelualan trendit ohjaavat yritysten liiketoimintaa joko erikoistumaan tai moninaistamaan palvelun tarjontaa. Erikoistujat tarjoavat täsmällisiä ratkaisuja yksittäisiin ongelmiin, kun taas monialaiset räätälöivät toimivia kokonaisuuksia. Kokonaispalveluiden tarjoajat eksyvät helposti omaan näppäryyteensä, unohtavat kuunnella ja ottaa huomioon tilaajan tarpeet palveluprosessin kaikissa eri vaiheissa, jolloin palvelun laatu kärsii helposti pysyviä vaurioita. Palvelualoilla parhaat toimijat osaavatkin ennen kaikkea tuottaa erinomaista palvelua.
lue lisää

Leave your open Feedback to Dastia!

"*" indicates required fields

When did this happen*
I accept the delivery of the personal and other information I have written on the form to Dastia for processing according to the purpose of use of the form.*

Jätä avoin palautteesi Dastialle!

"*" indicates required fields

Milloin tämä tapahtui*
Hyväksyn lomakkeelle kirjoittamieni henkilö- ja muiden tietojen toimittamisen Dastialle lomakkeen käyttötarkoituksen mukaista käsittelyä varten.*

Tarjouspyyntö

Osoitetiedot
Yhteystiedot