Myymäläsiivous vankalla kokemuksella.
Dastian asiakaskunnassa on sekä valtakunnallisia, monitoimipaikkaisia myymäläketjuja että paikallisia myymälöitä eri puolilla maata. Myymäläsiivouksessa lähtökohta on kuitenkin aina sama, asiakaskokemus ja palvelun tilaajan liiketoiminnallisten tarpeiden turvaaminen. Siksi myymäläkohteiden palveluiden tuotannossa onkin erityisen tärkeää tehdä säännöllisesti aistinvaraisia laadullisia mittauksia – omavalvontaa ja laadullisia auditointeja yhdessä asiakkaan kanssa. Typpillisesti erikoismäälän siisteyttä on syytä auditoida kuukausittain, valintamyymälöiden, erityisesti hypermarkettien sekä tavaratalojen osalta viikottain.
Valtakunnallinen siivouspalvelu rakennetaan yksittäisen myymälän näkökulmasta, mutta siten, että toiminta on konseptoitavissa ja skaalattavissa riittävän samankaltaisena koko asiakasyrityksen kiinteistökantaan. Toimipaikat voivat olla keskenään hyvinkin erilaisia, eri kokoisia, sijaita eri osassa kiinteistöä ja myös pintamateriaalit, tilat ja niiden käyttötarkoitukset voivat vaihdella. Dastialla palvelun tavoitteet pyritään kuitenkin määrittelemään mahdollisimman yleisellä tasolla ja toisaalta tarkasti yhdessä tilaajan kanssa, jotta asiakas voi huoletta jättää palvelun suunnittelun ja tuotannon Dastian ammattilaisten harteille.